Reklama bankowa jasna dla każdego

Data publikacji: 29/10/2019 |  Kategorie: Prawo reklamy

W piątkowym numerze dziennika „Rzeczpospolita” (nr 250/11493) ukazał się tekst autorstwa Marka Domagalskiego pt. “Reklama bankowa jasna dla każdego”. Artykuł dotyczy wyroku Sądu Najwyższego (sygn. akt I NSK 66/18) w sprawie Getin Noble Bank. Wskazana instytucja reklamowała za pomocą ulotek dwa produkty inwestycyjne. Sposób przedstawienia oferty został zanegowany przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów a na spółkę została nałożona kara, od której wniesiono odwołanie. Sąd Najwyższy uznał, że reklama nawet przedstawiająca informacje prawdziwe, może wprowadzić w błąd przeciętnego konsumenta. Artykuł został wzbogacony o komentarz prof. Ryszarda Skubisza. Pan Profesor odniósł się m.in. do zagadnienia modelu przeciętnego konsumenta, który stanowi punkt wyjścia dla kwalifikacji każdej reklamy. Zachęcamy do lektury pełnego artykułu.

UDOSTĘPNIJ

BIURO W LUBLINIE

ul. Piastowska 31
20-610 Lublin
tel.: +48 81 524 56 50
fax: +48 81 525 15 75

 

BIURO W WARSZAWIE

ul. Bagno 2 lok. 185
00-112 Warszawa
tel.: +48 22 859 26 60
fax: +48 22 597 26 14